2011. április 23., szombat

A nagy semmi

Miközben folyt még a kemós kezelés, minden nap rettegve vártam, hogy mikor jön a következő roham, de szerencsére nem jött egyik nap sem. Csak az előző részben említett napom volt pokoli, a többi napon semmi bajom sem volt.
Elérkezett a szombat reggel, az utolsó kemó napja. Miután megkaptam reggel az utolsó kemót a délelőtti vizitre tiszta kiütéses lett a hasam és a mellem, de azt mondták, hogy ez normális.
A kemó mellett azért folyamatosan kaptam hat különböző gyógyszereket, ezeket a most kezdődő 2 hét alatt is szednem kell. Szóval elindult a regenerálódás 2 hete.
Teljesen jól érzem magam, mintha nem is lenne semmi bajom! Pont ezért is haszontalannak érzem magam, mert nincsen semmi bajom fizikailag, nem érzek semmi fájdalmat, és még is itt kell bent ücsörögnöm a kórházban.
Senkinek érzem magam, mert tök haszontalanul telnek a napjaim.
Ja és persze tök unalmasan is! A megszokott napi rutinon kívül nem történik semmi!
Már annyira unatkoztam, hogy a minap meghúzogattam az összes csavart a szobában ami lötyögött ! :))
Beállítottam minden kütyünek a lábát hogy ne billegjenek, meg ilyen csupa hasznos dolgokkal múlatom az időt! :)
De egyik reggel Ana egy meglepetéssel állt elém. Elhozta a fia Nintendo Wii-ét, hogy ne unatkozzam!
Én egyből összeraktam, és onnantól kezdve kiesett 2 nap az életemből! :) Csak enni, inni, és pisilni álltam meg a játékkal.:))
A nagy játék hevében arra lettem figyelmes a szemem sarkából, hogy mindenki meg áll a szobám előtt egy pillanatra. Nem tudtam, hogy miért, de később rájöttem. A szobám rögtön a bejárat mellett van. Tehát aki bejön az automatikusan bepillant egy kicsit. Na most azt látják, hogy egy fickó ül az ágyon törökülésben és a bal kezébe tartva valamit esze-veszettül hadonászik a tévé irányába, és hát sokan nem tudtak másra gondolni, csak arra, hogy ez a szerencsétlen megőrült! :))
Szóval, mivel nem történik semmi, ezért nehéz is a semmiről írni, ezért is ugrom egy részben egy csomó napot.
Ezzel viszont elérkeztünk a jelenhez.
Azaz hogy maradjunk még a pénteknél, ugyan is reggel a zuhanyzás közben azt vettem észre, hogy el kezdtek hullani a szőreim. Arra lettem figyelmes, hogy miután a tusfürdőt le akartam mosni magamról egy csomó szőr ment le vele együtt, mintha valami szőrtelenítővel kentem be volna magam.:) Nosza hívtam is Balát, hogy jöjjön be a hajvágójával, mert újra le kell vágni az időközben megnőtt hajamat!
Este megérkezett, és azt mondta, hogy csak Ő nyírhatja le és hagy próbáljon meg mintát vágni bele mert ez neki régi vágya. Mondtam, hogy okés de valami normális mintát vágjon bele!
Már amikor elkezdte és röhögött akkor már sejtettem, hogy hiba volt meg engedni neki! :))
A birka nyíró mester :) 
Csak röhögött és a gép meg csak berregett a kezében, és közbe azt mondogatta: Hülye ez tök jól áll! :)
Persze sűrű röhögések közepette! :)
Majd el készült a nagy mű. Mivel a szobámban nem volt tükör azt mondta hogy fényképezzük le telefonnal, és úgy meg tudom nézni, hogy milyen lett! Hát ilyen lett!!! :)))
A nagy mű!!! :D :D


Jót röhögtünk, aztán mondtam, hogy most már vágjuk le rendesen amikor is a gép elkezdet egyre furcsábban búgni, mint aki leakarna merülni. Na akkor elkezdtünk mindketten beszarni, és reménykedtünk hogy nem hagy cserben fél úton a gép, mert elég hülyén néztek volna rám másnap reggel.:) De szerencsére nem hagyott cserben és letudtuk vágni rendesen a hajamat teljesen!
Folyt. köv.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó mintát kreált.A csavarok nálunk is ki vannak lazulva. Rád vár a meghuzása Vigyázz magadra az ubalom is érdekes számunkra Puszi keresztszüleid

    VálaszTörlés
  2. Drága Barátom, néha nem csak bámulom a kitartásod és a humorodat de még irigylem is!Itthon néha még a fizikailag egészségesebb emberek is jobban belefásulnak a hétköznapokba. Jó olvasni ahogy írsz :) !

    VálaszTörlés
  3. Ahogy haza érek megyek is csavart húzogatni!
    Másképp nem is lehet neki állni csak eltökéltséggel, és humorral! Ha nem lennének itt a sok "dinnye" haverjaim, akkor már biztos befordultam volna! :))

    VálaszTörlés
  4. Zsoltikám
    Itt egy kis unalom űző olvasmány.Kitartást és jó humort továbbra is:))
    http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/04/24/slickek_1200_loero_5100_newtonmeter._kiprobaltuk/

    VálaszTörlés
  5. Igazán nem szeretnék követelőzőnek tűnni, de istenbizony elkoboztatom a nővérkékkel a Nintendódat, ha nem publikálod a folytatást. :P Hát mi dolog az, hogy már 5 napja nem történik semmi?

    ps. Megkérdeznéd a dokidat, hogy pontosan mi a neve ennek a szőrtelenítő csodaszernek, amit beadtak Neked, illetve tudnál-e hozni majd pár ampullával belőle, amikor hazatérsz? ;))

    -Jim

    VálaszTörlés