2011. május 3., kedd

Az útózöngék

Amikor véget értek a nagyon rossz napjaim, már csak a mellkas fájdalmam, és némi láz maradt meg a rosszullétből, akkor elkezdődött a tisztító kúrám.
Ez abból állt, hogy szinte 24 órán keresztül rá voltam kötve az R2D2-kra ami viszont azt eredményezte, hogy szinte 2-3 óránként ki kellett menni WC-re. Ez sajnos nem változott éjszaka sem, de amíg lehetett húztam, hogy ne kelljen sokat ki menni.
R2D2-ék nagy munkában! :)
Na akkor aztán volt árvíz amikor kimentem. Mivel mérni kellett a cucc mennyiségét kaptam erre egy beszámozott mérő kancsót amibe pisiltem, és utána mehetett a WC-be.
Szóval nem elég hogy majd bepisiltem állandóan, a végletekig húzva, még egy kancsóba is kellett céloznom, és volt olyan, hogy az 1 literes kancsó nem volt elég, akkor még foghattam vissza az "egy szeműt", hogy Bala tesómat idézzem, amíg kiöntöm a tartalmát, és kezdhessem a következő menetet. :)
Szóval eléggé kezdtem unni a helyzetet, hogy kancsó beakasztva az R2D2-ba és én 2-3 óránként csattogok ki a WC-re.
R2D2-k és a mérő kancsó :)
A fájdalmak egyre csak múltak, és én egyre jobban kezdtem lenni, mikor is pénteken a királyi esküvő napján a vizitre érkező doktor azt a jó hírt mondta, hogy az immunrendszerem elkezdett dolgozni, és már 0,3-as szinten van ami azt jelenti hogy 0,5-nél már az egészséges szint alja van.
Mondtam hogy ez nagyon szuper de akkor miért kapom ezt a sok infúziót. Az volt a válasza, hogy ezzel kimossák a szervezetemből a maradék mérgeket amit eddig kaptam.
Volt egy estém amikor még belázasodtam eléggé 39,5-re, és azt mondta a nővér hogy nem mehetek ki a WC-re, pisiljek a kacsákba, majd oda rakott az ágyam köré,vagy 8 kacsát.
Na most tudni kell ezekről a kacsákról, hogy olyan papírból vannak, mint a mekibe a pohár tartó, és biztonságosan 500 ml az űrtartalma.
Kis kacsa :)
Ezt még nem tudtam, hogy miért írják rá, csak miután meg tapasztaltam akkor esett le.
Szóval az történt, hogy nem mehettem ki a WC-re ezért rá kényszerültem a kacsák használatára.
Már tapasztalatból tudtam, hogy egy normális pisilésem 600-ml körül van. Ezért mivel úgy gondoltam hogy elég egy kacsa fogtam magam és meg kezdtem a műveletet.
Igen ám de csak nem akart elállni a dolog és a kacsa meg csak egyre nehezedett.
Nosza elő egy másik kacsát és abba folytattam a maradékot, de az is emberes lett.
Miután végeztem akkor vettem észre hogy az első kacsát bizony nem bírom lerakni mert ha lerakom akkor kifolyik a tartalma, és valljuk be kinek van kedve pisit takarítani éjnek évadján egy sötét szobában.:)
Nosza gondoltam át öntök egy keveset a másikba is és úgy mindjárt jobb lesz.
Hát addig öntögettem az egyik kacsából a másikba, persze közben ellenőrizve hogy le bírom-e rakni a földre úgy, hogy ne ömöljön ki a padlóra. Úgy nézhettem ki minta középkorban az alkimisták akik gyertyafénynél öntögetnek kémcsövekbe mindenféle anyagokat, hogy előállítsanak aranyat valamiből. :)
Szó, mi szó nekem sem sikeredett aranyat előállítani de még csak a két kacsába sem fértem el mert fel kellett egy harmadikat is használni! :)
Szóval miután egy egyszerű pisilési művelet eltartott majdnem negyed óráig, akkor megfogadtam, hogy én többet a kacsába nem pisilek az biztos!
Szerencsére ez csak egy éjszaka volt, hogy nem mehettem ki a WC-re, utána már nem is volt rajtam folyamatosan infúzió, csak naponta kétszer háromszor.
Közben az eredményeim folyamatosan javultak, napról napra, és most ott tartunk, hogy május 3-án reggel bejött a doki a vizitre és azt mondta, hogy mindenem egészséges, holnap mehetek haza!!!! :)))
Na persze nem végleg, csak egy másfél hétre, mert sajnos kellenek további kemós kezelések, mert ezek a sejtek lehet hogy csak az antibiotikumok hatása miatt termelnek egészséges sejteket, de ha kiürül a szervezetemből a cucc akkor meg van a nagy esélye, hogy újra le fog állni, illetve hibásakat fog termelni. Úgyhogy sajnos nem úszom meg a további pokoli napokat.
De mindegy most ennek örülök, hogy holnap beleszippanthatok 34 nap után újra a friss levegőbe.
Annak meg külön örülök, hogy jön az én drága feleségem csütörtök délelőtt! :)
Szóval most egy kicsit elköszönök minden kedves olvasómtól, de jelentkezem amint újra itt leszek az 5 csillagos börtönömben! :) Nagyon köszönöm a sok pozitív energiát és velem voltatok a szar napokon is!
KÖSZÖNÖM MINDENINEK!

2 megjegyzés:

  1. Zsolti, megvan az a jelenet a Dumb és Dumberből, amikor Jim Carrey útközben a kocsiban könnyít magán az üres sörösüvegekbe? De nem elég egy üveg, sőt, kettő sem, és még a harmadik sem...
    Remélem, megvan, és most mosolyogsz! ;))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy a humorod visszatért és ráadásul ilyen jó hírekkel! (Remélem, tegnap óta nem változott a helyzet.)Gyűjtsél minél több pozitív energiát, hogy a rád váró nehézségeket el tudd viselni! Minden jót, Ancsát is puszilom! Móni

    VálaszTörlés